Unboxing ♥ ELF bestelling

30-04-2015 20:00

Ik had een tijdje geleden een bestelling gedaan bij www.eyeslipsface.com . Nu het ik de bestelling binnen gekregen en ik dacht: ik maak hier een unboxing artikel over! Nou hier is 'ie dan:

Ik kreeg een kartonnen doos binnen. Daarin lag bovenop een briefje en daaronder de spulletjes die ik had besteld, mooi ingepakt in een roze papiertje.

 

Ik wist natuurlijk al wat er in zat, maar het is altijd leuk om cadeautjes open te maken. Dit kwam uit het roze papiertje:

Het 100 Piece Eyeshadow Palette, een Bleding Eye Brush en een Eyelid Primer.

Ik wilde altijd al zo'n palette met veel kleurtjes zodat je niet veel verschillende palette hoefde te kopen. XD. Dit palette kostte €12,-. En dat vond ik echt niet duur voor een palette met zoveel kleuren. Alleen nu nog kijken of de kwaliteit goed is...

Ik had ook nog geen goede belding brush in mijn stash dus heb ik deze gekocht. Dit is een normale blending brush van €1,-. Er waren goede reviews over deze tool dus had ik besloten hem te kopen.

Ook deze eyelid primer heb ik gekocht omdat ik er nog geen had. En deze was goedkoop, €2,-, dus ik dacht waarom ook niet. Ik heb deze gekocht ik de kleur 'Sheer'. Je kon uit verschillende kleuren kiezen maar ik heb de huidskleurige gekozen.


Dit was mijn bestelling van ELF. Als jullie een review willen van deze producten moeten jullie het maar zeggen!! Of als je ergens anders van een artikel wil moet je dat ook maar even zeggen!

-xoxo-

Anouk

Terug