Review ❤ HEMA Eyeliner

25-08-2014 20:00

Deze review gaat over de eyeliner van de Hema. Ik heb deze pas gekocht omdat heel veel meiden een eyeliner hadden, en omdat ik ze vaak zag bij andere beautybloggers. Ik wilde het ook wel eens uitproberen. Nou ben je benieuwd naar mijn mening? Lees dan snel verder....

Ik heb voor de eyeliner van de Hema gekozen omdat die van de Hema niet al te duur zijn, en ik heb nog nooit problemen gehad met de make-up van de Hema.

       Dit is het potje. Niet al te groot, en niet te klein.         Ik heb de zwarte kleur, nummer 21. Je brengt deze eyeliner aan met een (dun) kwastje.

Op dit plaatje kan je zien hoeveel erin ziet en hoelang hij houdbaar is. Nou er zit 6 ml in. Ik vind dat genoeg. De eyeliner is 6 maanden houdbaar na openen. 

     Tijd om te swatchen!  Het is een mooie pikzwarte kleur. Hij wordt niet brokkelig terwijl hij droogt, en hij droogt vrij snel.

        Ik ben niet heel goed in eyeliners zetten maar ik heb het toch gedaan en hier is het resultaat. Het is een vrij dikke lijn geworden maar dat komt omdat ik nog niet zo goed ben met eyeliners zoals ik al zei. Ik heb er gelijk ook maar een wing bij gedaan. Toen ik de eyeliner op deed, gleed het kwastje makkelijk en subtiel over mijn ooglid. Hij kan ook mooie dunne lijntjes maken, maar dat zie je niet echt op deze foto... Hij brokkeld op mijn ooglid een mini klein beetje maar niet heel erg te zien. Ik denk dat als je pro bent met eyeliner zetten dat er dan niet zulke brokkeltjes in komen.

Oké, nu mijn mening. Ik vind het een hele fijne eyeliner zeker voor het prijsje vind ik hem goed. Er zit genoeg in het potje en het potje is niet te groot of te klein, het is gewoon een subtiele mooie verpakking. Over de eyeliner: Ik vind hem erg mooi. De kleur is écht zwart, en brokkeld niet veel. Het aanbrengen gaat ook heel mooi, het kwastje glijdt echt over de huid. De eyeliner is niet plakkerig of dik, het is een gladde substantie. Ik moet er wel bij vermelden dat deze eyeliner niet waterproef is. Na 1 keer handen wassen was de swatch van de eyeliner weg.

Voordelen:

❤ De kleur is pikzwart.

❤ De verpakking is mooi en subtiel.

❤ Het potje is niet te groot en niet te klein.

❤ De eyeliner brengt gemakkelijk aan.

❤ De eyeliner brokkeld (bijna) niet.

Nadelen:

- De eyeliner is niet waterproef.

 

Dit was alweer mijn review. Ik vind deze eyeliner echt heel goed en handig! De eyeliner kost €2,50 en is bij de Hema te koop. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen, en tot de volgende keer!!

-xoxo-

Anouk

 

 

 

 

Terug