Review ♥ 3 budgetproof geuren

28-02-2015 20:00

Vandaag heb ik een review van 3 budget geuren. Er zijn natuurlijk hele lekkere geuren, maar soms vind jij (ik in iedere geval wel) die geuren duur. Van de budget geuren denkt men vaak dat ze niet zo goed zijn. Ik vond het wel tijd om dat eens te gaan testen! Dus lees snel verder!

De review gaat over deze budget geuren:

Je kan deze geuren alle drie bij de drogisterij vinden. Op deze foto hierboven kan je zien dat je flacons best wel basic zijn. Maar hé, het gaat om het innerlijk niet om het uiterlijk ;).

De eerste geur die ik ga reviewen is de geur MINI LOVE. In deze geur zit 25 mL. Dit is een Eau de Parfum luchtje, wat betekent dat er 10 tot 20% geurstoffen in zitten. Hoe hoger het percentage hoe duurder de parfum is. Ulric de Varens is een man die parfum maakt, het is een Fransman en daarom staat er op de flacon Made in France. De geur kost tussen de €3,49 en €4,99. Het ligt eraan in welke winkel je de geur koopt. 

Ik vind dat de flacon een vrij basic vorm heeft, maar ik vind hem niet lelijk. De dop vind ik wel een grappige vorm hebben.

Zo, we hebben de buitenkant behandeld. Laten we nu de binnenkant beoordelen.

Ik vind de geur heel lekker. Hij is zoet en fris tegelijk. Als ik de geur 's ochtends voor dat ik na school ga opspuit en ik kom 's middags weer thuis ruik ik de geur nog steeds. Natuurlijk is de geur minder maar je ruikt hem nog steeds.

De geur is niet te sterk of te zwaar. Het is een echt meiden geur voor overdag. Dit is een prima budget geur.

  • ♥ De geur ruikt goed
  • ♥ De geur blijft lang zitten
  • ♥ De geur is BUDGET PROOF

Oké, next!

De volgende de geur is van So...? Kiss me. Deze geur heb ik als het goed is al een keer gereviewd maar dat was in een pakket. Nu gaat het over alleen de parfum. Er zit 30 mL in. De geur is iets duurder namelijk rond de €10. De flacon is wederom vrij basic, maar door de dop straalt 'ie ook wel weer iets chics uit. De dop is rood met een glansje. Op de flacon staat alleen de naam van de geur, voor de rest niks. Heel basic met een classy teint!

De geur is zoet en bloemig. Je krijgt er een happy gevoel van. Ik kan er niet veel over zeggen. Deze geur ruik je de hele dag. Misschien moet je hem 's middags even bijspuiten. Bij het spuiten krijg je een ruime hoeveelheid. Deze geur is prima, alleen als je hem met de vorige verglijkt is 'ie wel wat duur.

  • ♥ De geur ruikt lekker
  • ♥ Het is een leuke flacon
  • ♥ Hij spuit heel goed
  • :( Niet heel erg budgetproof voor wat je krijgt

En dan nu de laatste geur.

Deze geur het ROSE Nº8. Er zit 15 mL in deze flacon en hij kost rond de €5. (ik weet het niet precies want ik heb de prijs niet. Ik zal de prijs zsm opzoeken en in dit artikel zetten! EDIT: de prijs van deze geur is €3,49. Dit is een smalle langwerpige flacon. Je hebt deze geur ook in een grotere flacon, die is dan ook wel iets duurder. De flacon vind ik mooi. Op de voorkant staat een 'kaartje' waarop staat welke geur het is, wat er in zit en door wie het is gemaakt. Over de rest van de flacon staan abstracte lijnen en alles in het lichtroze. Heel mooi!

De geur is echt wauw! Het ruikt als een echte parfum, maar het is een Eau de Toilette. Ik weet niet echt hoe rozen ruiken maar mij vriendin zei dat deze geur wel echt naar rozen ruikt. Het is sowieso geen zware geur. Je hoeft deze geur ook niet overdag bij te werken ofzo. Heel goed!! Bij het spuiten komt er ook een goede hoeveelheid uit.

  • ♥ De geur ruikt super
  • ♥ De flacon is mooi
  • ♥ De geur is BUDGET PROOF
  • ♥ De geur blijft goed zitten

Als ik zou moeten kiezen welke geur ik zou kopen en ik moet denken aan budgetproof zou ik sowieso ROSE Nº8 kiezen. Nou ja, MINI LOVE was ook wel heel goed. Oké, ik kan niet kiezen.

Deze geuren kan je allemaal bij de drogisterij of Kruidvat vinden!

Dit was de review. Als jullie willen dat ik een bepaald product ga reviewen zeg het dan even ;).

Tot de volgende keer!

-xoxo-

Anouk



Terug