Nail-art pennen

27-10-2013 11:00

Review Izgo nail-art pennen.

Ik zat een paar weken terug op internet te zoeken naar nagellak pennen. Om dat ik die heel graag wilde en om er dan mooie nail-art mee te maken.

Toen vond ik een site (www.glasvijlshop.nl) daar zag ik toen hele mooie. Je had ze uiteraard in verschillende kleuren. Maar er waren zoveel leuke dat ik bijna niet kon kiezen.

Ik had er een bestelt en die kwam drie dagen later binnen!

Zo kwamen ze binnen. In een mooi plastic doosje met het merk erop.

 

 

 In 1 zo'n doosje zaten 4 verschillende kleurtjes. Ik heb de kleuren: wit met parelmoer en een tintje roze, violet, roze, en paars. Ze zitten met 2 aan elkaar vast met een verbindings ringetje.

 

 Als je de dop eraf draait krijg je er een kwastje uit.

 

 Als je de dop eraf trekt krijg je een soort stokje met een klein gaatje in het midden te zien. Als je in de tube knijpt, waar de nagellak in zit, komt er nagellak uit het kleine gaatje.

 

Op mijn nagels ziet het er zo uit:

Ik vind het hele mooie kleurtjes. En het kwastje en het pennetje zijn ook heel goed!

Ik ga er denk ik nog meer van dat merk kopen! ;)

Terug