Maybelline New York ♥ Baby Lips

22-02-2014 15:00

Je kan het al zien in de titel. Deze review gaat over een lippen balsem van Maybelline New York. En dan niet zomaar een lippenbalsem, nee, een lippenbalsem uit de Baby Lips lijn! Ik had er aal erg veel over gehoord, een heleboel goede dingen. En waarom zou ik er dan ook niet eentje willen uitproberen? Ik kwam ze niet zo gauw tegen. Maar op een avond in de DA zag ik ze. En ik had geluk want die avond was de laatste avond dat je ze met korting kon kopen. Er ging 20% vanaf! Dus betaalde inplaats van €3,50, €2,80!! Ik kon hem niet laten liggen. Maar toen moest ik nog kiezen wélke ik zou kopen... Na lang nadenken ben ik toch voor de oranje gegaan. Oké, nu de review.

 

 

 

Dit is hoe die eruit ziet in het doosje. Ik ben dus voor de oranje gegaan, omdat die me het meest aansprak. In deze lippenbalsem zit een kleurtje, rood/roze, en hij heet Cherry me. Cherr is kers. Normaal hou ik niet zo van zoete geurtjes in een lippenbalsem, maar ik wilde uitproberen of 'ie echt heel erg naar kers smaakt. En natuurlijk of de Baby Lips echt zo goed zijn.

Uit de verpakking ziet 'ie er zo uit. Op de foto zie je het niet heel goed, maar hij is echt best wel, heel erg, rood voor een lippenbalsem vind ik.

Toen ik hem op deed voor de eerste keer, zag ik eigenlijk geen kleur. Misschien kwam dit omdat ik erg droge lippen heb, of omdat ik hem toen voor de eerste keer gebruikte. Want na een aantal keren gebruiken komt er wel kleur vanaf, niet veel, maar wel genoeg voor een mooie gloed. Over de kersen smaak ben ik tevreden. Als je de lippenbalsem op je lippen doet, ruik je de geur heel erg, en ook nog als je hem op je lippen hebt. Maar ik vind de geur niet té. Nog even iets over de droge lippen, ik heb daar bijna geen last meer van als ik deze lippenbalsem op doe. Heel fijn!

Ik ben blij met deze aankoop. Als ik er nog een ga kopen koop ik de groene of de blauwe of de gele of allemaal!! ;) Alleen heb ik gehoord dat de groene niet in Nederland te koop is.. Daar moet ik nog een manier voor verzinnen hoe ik die ga kopen. In ieder geval, ik kan deze Baby Lips aanraden aan iedereen!

-xoxo-

Anouk

Terug