Bucketlijst

01-09-2013 15:00

Mijn Bucketlijst.

Wat is een bucketlijst? Een bucketlijst is een lijst waar je op schrijft wat je allemaal nog wil gaan doen/bereiken in je leven. Als ik nu bijvoorbeeld iets op schrijf, en dan kijk ik over drie jaar weer op dat lijstje kan ik mischien wel al een paar dingen weg strepen. Ik ga nu mijn eigen  bucketlijst samenstellen op mijn blog.

- Naar Disney land Parijs.

- Naar New York en Washington.

- Naar Venetië.

- Naar Curacao.

- Vliegen met een vliegtuig. (ja echt ik heb nog nooit gevlogen, vind het dood eng....)

- Motor rijbewijs halen, en met de motor op vakantie gaan.

- Auto rijbewijs halen.

- Grote Beautyblogger worden.

- Mascha van Beautygloss ontmoeten.

- Walk in Closet.

- In een groot mooi huis wonen.

- Een hond hebben.

 

Ik denk dat dit het zo wel is. Voor de meeste moet ik denk nog wel even wachten maar het staat er in ieder geval op.

Willen jullie jullie bucketlijst ook laten zien op mijn site. Misschien halen jullie inspiratie uit de mijne en ik uit die van jullie, dus zet je bucketlijst gerust bij de reacties of in het gastenboek.

Terug