August Wishlist 2014

23-08-2014 20:00

Ik heb bedacht dat ik in augustus iedere week een 'Wishlist' ga maken en laten zien aan jullie. Ik laat dan 10 artikelen zien die ik leuk vind en graag wil hebben. Bij de meeste vertel ik er ook wat bij.

Deze Wishlist is anders dan alle andere. In deze wishlist komen een aantal dingen die ik tussen door deze maand heb gezien en niet meer bij de wishlist kon stoppen die ik al gemaakt had, of gewoon random dingen die ik nog graag wil hebben.

1

23

456

7

8

1: Dit is een Nike Roshe Run schoen. Het model zelf vind ik al heel leuk, maar het palmbomen printje maakt het helemaal af! Ik vind deze echt heel gaaf.

2: Dit is ook een Nike Roshe Run schoen. Dit is volgens mij gewoon de meest simpele, zwart wit. Maar ik vind deze wel heel leuk. Hij past overal bij!

3: Dit is een bootschoen met een zebra printje. De laatste tijd zie ik steeds vaker bootschoenen, ik zelf vind het best een grappig model. Dat printje vind ik echt super leuk!

4: Dit is ook een bootschoen. Dit zijn witte met op de boven kant 'LOVE' met glitters!! Deze vind ik ook heel leuk! (deze schoen is van de h&m)

5: Dit is een winterjas met een soort aztec partoon in zwart wit. Deze vind ik heel leuk. Aztec vind ik leuk, dat koraal roze vind ik een mooie kleur dus wat is een betere combi dan deze jas?! :) (deze jas is van de coolcat)

6: Dit is witte verf.. Ik wil heel graag mijn kamer wit verven, en daar heb ik witte verf voor nodig.. :)

7: Dit is een sensationail set. Ik heb deze al een paar keer gezien bij Mascha van Beautygloss.nl. Het lijkt mij heel handig als de nagellak een week (misschien wel twee) bijft zitten. Bij mij gaat al snel de nagellak eraf.

8: Dit is een kaptafel. Omdat ik nu steeds vaker met make-up bezig ben lijkt het me nogal handig om een kaptafel te hebben. En dan eentje met twee van die bakjes aan  de zijkanten van de spiegel en een laatje in de tafel zelf. Het lijkt mij heel handig, want ik laat mijn make-up meestal liggen, en die ligt dan op mijn bureau, maar ik moet ook huiswerk maken op mijn bureau.. Als het allemaal op mijn kaptafel ligt stoor ik mij er niet aan. (deze kaptafel is van de kwantum)

Dit waren een beetje de random dingen die nog ergens bij moesten of die ik tussendoor gezien heb. Dit was alweer de laatste wishlist. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. En als ik dit vaker moet doen, moet je het maar zeggen. Tot de volgende keer!

-xoxo-

Anouk

 

 

Terug