August Wishlist 2014

16-08-2014 20:00

Ik heb bedacht dat ik in augustus iedere week een 'Wishlist' ga maken en laten zien aan jullie. Deze week is het de wishlist van Hair. Ik laat 10 artikelen zien die ik leuk vind, en graag wil hebben. Bij de meeste vertel ik er wat bij.

1

2

34

5

1: Dit is de multistyler van Babayliss. Met deze multistyler kan je je haar krullen, wafelen (is dat een woord..?) en borstelen. Omdat deze styler zo multifunctioneel is lijkt mij hem heel handig! Mijn vriendin heeft hem ook, en soms doen wij ook elkaar haar daarmee. Hij werkt heel fijn een makkelijk. Dus hij staat zeker op mijn wishlist.

2: Dit is de Mason Pearson borstel. Ik heb deze vaak voorbij zien komen bij beautybloggers, en hun reacties zijn postitief. Ik heb nog een nieuwe borstel nodig, en als ik aan een borstel denk die ik wil hebben, denk ik aan deze. Daarom staat de Mason Pearson op mijn wishlist.

3: Dit is een heat/hair protection spray van het merk Elnett. Als ik mijn haar ga stijlen of ga krullen, moet mijn haar goed beschermd zijn. Nu heb ik nog geen beschermingsspray, en die heb ik hard nodig. Mijn vriendin heeft deze en hij werkt goed! Daarom staat deze op mijn wishlist.

4: Dit is een volume poeder van Andrélon. Mijn haar is nogal slap en futloos, en ik wil graag een beetje volume in mijn haar. Daarom wil ik graag een volume poeder.

5: Dit zijn de conditioner en shampoo van Andrélon 'Laagjes Accent'. Ik heb zelf laagjes, en ik heb de conditioner al een keer gehad en die werkte heel goed. Nu wil ik graag ook de shampoo. Daarom staan ze op mijn wishlist.

Dit was alweer de wishlist van Hair. Ik heb maar 5 artikelen in deze wishlist. Dit komt deels doordat ik niet veel wensen heb voor in de categorie Hair, en deels doordat de multistyler eigenlijk al voor meerdere dingen telt. Ik hoop dat jullie het toch weer leuk vonden, en tot de volgende keer!

-xoxo-

Anouk

Terug