August Wishlist 2014

01-08-2014 20:00

Ik heb bedacht dat ik in augustus iedere week een 'Wishlist' ga maken en laten zien aan jullie. Deze week is het de wishlist van fashion. Ik laat dan 10 artikelen zien die ik leuk vind, en graag wil hebben. Bij sommige vertel ik er ook wat bij.

12345678910

1: Dat is een hempje van een dun stofje met aan de achterkant kant. Dat soort hempjes vind ik heel leuk. Ik heb er nu nog maar een, maar ik ben er helemaal fan van!

2: Dit is een shortje met madeliefjes bij de zakken. Ik vind die madeliefjes echt een heel leuk detail. Je ziet dat soort madeliefjes ook steeds meer, en ik vind het echt een leuk broekje!

3: Dit is een shortje in een mintgroene kleur, met in de hoekjes studs. Ik vind die mintgroene kleur al super mooi, dat is echt mijn lievelingskleur, en die studs maken het dan helemaal af! :)

Kledingstuk 1, 2 en 3 komen van de H&M.

4: Dit is een leuk jurkje, met als shirtje een bloemen print met daarop 'CHIC', en de rok is zwart en een beetje klokkend. Ik zoek al een tijdje naar een jurkje dat echt bij mij past. Ik vind dit jurkje heel leuk. Het heeft een leuk model en mooie kleuren.

5: Dit is een croptop met een leger print. Ik wil al een tijdje een croptop en leger print vind ik gewoon heel leuk, dus dit was de perfecte combinatie!

6: Dit is ook een croptop, met bloemenprint en de tekst 'HIGH 5'. Deze croptop is iets anders, dit is meer een shirtje. Nummer 5 was echt een soort bovenstukje. Ik vind dit shirtje echt leuk. Het heeft weer een leuke print en een leuke tekst. Het is volgens mij een los shirtje, dus zit het niet warm en strak om je lichaam heen.

7: Dit is een croptop in een effe kleur rood/oranje. Deze croptop is een beetje hetzelfde als nummer 6. Hij zit los om je lichaam en het is echt een shirtje.

Kledingstuk 4, 5, 6 en 7 komen van de CoolCat.

8: Dit is een jumpsuit met een zwart/wit soort van gekrast patroon. Je ziet het niet goed op de afbeelding, maar het zijn een beetje krasjes zwart en wit. Ik wil al een tijdje een jumpsuit met langebroek, en ik vind de print erg leuk, deze zou ik graag willen hebben.

9: Dit is een jurkje met palmbomen en mintgroene stukjes. Deze jurk is korter aan de voorkant dan aan de achter kant. Dat vind ik er altijd leuk uitzien. Ik vind de print erg leuk. Palmbomen zie je steeds vaker terug komen in dit jaar, dus dat vind ik ook heel leuk.

Kledingstuk 8 en 9 komen van de V&D.

10: Dit is een grijze croptop met 'DON'T' erop. Ik vind dit gewoon een leuke croptop. Ik zag hem op de site en dacht gelijk: 'Omg, die is echt super!' :)

Kledingstuk 10 komt van de Vero Moda.

 

Dit was mijn Wishlist Fashion van 2014. Je ziet veel croptops; Ik vind die erg leuk en ze zitten lekker. Ik heb er nu zelf 2, en wil er graag meer hebben. Vroeger vond ik bloemprinten echt helemaal niks, maar ze zijn helemaal in en ik zie ze in steeds meer kledingstukken, en ik vind ze nu best leuk.

Ik zoek ook al een tijdje naar een leuk jurkje en vond deze erg leuk. Ik heb helemaal geen jurkjes in mijn kledingkast hangen. Een paar jaar geleden had ik er misschien 2 of 3 maar meer ook niet. Ik vond ze niet leuk toen. Maar ik zie er nu steeds meer ook bij leeftijdsgenoten en bij hun staan ze heel leuk, dus ik wil ze ook weer gaan dragen. :). Over de rest van de kledingstukken heb ik eigenlijk niet veel bijzonders te zeggen, alleen dat ik ze heel leuk vind en dat ik ze graag wil hebben, daarom staan ze ook op mijn Wishlist.

Ik hoop dat jullie dit leuk vonden, en tot de volgende Wishlist!

-xoxo-

Anouk

Terug