2015 ♥ Goede voornemens?

03-01-2015 20:00

Heei,

Als eerste wens ik jullie allemaal een heel fijn 2015!! Ik hoop dat jullie een fijne jaarwisseling hebben gehad, en dat 2015 nog beter, leuker, mooier, enz. wordt dan 2014!! :)

Ik doe normaal niet mee met goede voornemens. Maar ik heb er voor 2015 wel één. En dat is... Meer aan mijn blog besteden.

Ik weet dat het pittig lastig gaat worden om het vol te houden, omdat ik best veel huiswerk heb enzo, maar ik ga het proberen!! Ik hoop dat ik sowieso iedere maand er wat op kan zetten.... Laat even weten als je een ideetje hebt voor op mijn blog. Misschien mag jij dan als gast iets op mijn blog zetten.. :P

Heb jij goede voornemens voor 2015? Dan wens ik je veel succes om die voornemens te laten lukken!!

Maar het belangrijkste is dat 2015 een goed jaar wordt! Happy New Year!

-xoxo-

Anouk

Terug