SO...? kiss me

18-01-2014 11:00

Vandaag heb ik een review over SO...? kiss me.

In deze doos zit een eau de toilette parfum, een geparfumeerde body lotion, en een lippen balsem.

 

Laten we beginnen bij de lippen balsem.

Het is een vrij klein potje, zoals je al kan zien op het plaatje hierboven. Er zit 10 milliliter in. Het is trouwens een draaidop.

De lippenbalsem in het potje is rood, maar als je hem op je lippen smeert is 'ie eigenlijk gewoon doorzichtig. Als je ruikt aan de lippenbalsem heeft 'ie een raar geurtje. Gelukkig proef of ruik je dat niet als het op je lippen zit. Hij is niet echt vettig, dus voor iemand met hele droge lippen zoals ik is 'ie eigenlijk niet zo goed. Als ik hem op heb voel ik wel dat er iets op mijn lippen zit, maar ik voel ook nog wel dat mijn lippen nog vrij droog zijn. Voor iemand die niet zulke droge lippen heeft is deze natuurlijk heel fijn.

De parfum.

De parfum zit in een mooie flacon, met een grappige dop. Het is een eau de toilette dus hij is niet heel aanwezig en hard, maar hij is gewoon subtiel. Je ruikt hem wel gelijk als je hem op hebt, maar niet te aanwezig zoals ik al zei. Ik vind het een heel lekker geurtje. Er zit 30 milliliter in.

Zo zit 'ie eruit als de dop eraf is.

De body lotion.

De body lotion zit in een tube. Het is een normaal, klein, handig tubetje. Er zit 50 milliliter in. De sustantie is niet te dik, hij is zelfs een beetje aan de dunne kant. Maar dat maakt niet uit, want hij smeert heel goed uit. Hoe die ruikt? Eigenlijk gewoon ja, body lotion achtig, met een beetje van het geurtje van de parfum waar ik net over heb vertelt. Ik bedoel hiermee dat je echt ruikt dat het een body lotion is, en dat hij bij de parfum hoort.

Dit is hoe 'ie eruit ziet als je de dop open doet.

 

Dit was alweer de review. De lippen balsem past niet echt bij mij, maar ik vind de parfum en de body lotion er lekker en fijn om te gebruiken.

 

-xoxox-

Anouk

 

Terug