Mijn mobiel en meer ♥

04-10-2014 20:00

Vandaag heb ik een artikel over mijn mobiel. Welke mobiel ik heb en de apps die ik gebruik. 

Ik heb de Samsung Galaxy Y en die heb ik nu al iets meer dan anderhalf jaar. Ik heb hem gekregen voor mijn verjaardag. Ik heb geen abbonement maar prepaid. Ik zelf vind dat net iets handiger. 

Ik vind de Samsung Galaxy Y een prima telefoon. Eigenlijk zit alles erop van een telefoon van nu nodig heeft. Een camera, Wifi, je kan er mee bellen, sms'en, en je kan apps downloaden. 

Het is een kleine telefoon en niet erg duur. Ongeveer €80,-. Ik vind het een goede telefoon voor die prijs. Maar als je veel foto's maakt of veel apps wil hebben, moet je er wel aan denken dat deze telefoon niet heel veel opslag heeft (ongeveer 190 MB). Misschien lijkt het veel maar als je de mobiel een tijdje gebruikt merk je wel dat het weinig is. Maar voor de rest is het een hele goede telefoon. 

En apps die ik op mijn mobiel heb staan zijn: Whatsapp, Instagram, Meta en alle apps die er standaard op staan zoals Youtube. Ik heb niet veel apps, maar die heb ik ook niet nodig en dat kan ook niet omdat er geen opslag meer is. Ik heb heel veel verschillende apps gehad. Picsart is ook 1 van mijn favorieten. 

Mijn apps hebben een ander logo dan wanneer je ze download. Daarvoor heb ik Cocopa gebruikt. Daar kan je icoontjes dowloaden met een leuk plaatje, je geeft aan welke hij moet vervangen en je whatsapp icoon is bv paars ipv groen. Of je kiest gewoon een heel ander plaatje. 

Nou dit was het wel zo'n beetje. Als jullie nog vragen hebben kan je die stellen in het gastenboek of je mailt mij. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen, en tot de volgen keer! 

-xoxo-

Anouk

Terug