Lentekriebels tag

01-05-2015 18:59

Ik dacht: laat ik eens een tag op mijn site zetten. Ik kwam op het idee toen ik op Serena's site zat. Daar had zij namelijk de lentekriebels tag gedaan en omdat het nu lente is dacht ik: deze tag moet ik ook gaan doen! In deze tag zitten 10 vragen die ik ga beantwoorden. Jij mag deze tag overnemen!!

Vraag 1: Wat is de eerste gedachte die in je opkomt bij het woord 'lente'?

Groene bomen, vogels die fluiten en lammetjes maar vooral: bloemen! Ik vind fotograferen heel leuk en in de lente komen er altijd van die mooie bloemen die je dan mooi kan fotograferen! Alles ziet er door die bloemetjes en de groene bomen zo vrolijk uit! En ik wordt in d lente altijd (zeker in de vakantie..) vroeg wakker doordat ik dan alle vogel hoor fluiten. Dat geeft zo'n lente gevoel!!

Vraag 2: Als de lente een geur zou hebben, hoe zou die dan ruiken?

Heel fris en bloemig. Ken je die geur van gemaaid gras? Juist, die geur samen met bloemen en een vleugje aardbeien :).

Vraag 3: Wat is je favoriete lente nagellakkleur?

Deze vraag is moeilijk.. Ik denk gewoon pastel kleurtjes. Ik kan niet van 1 bepaalde kleur zeggen 'nou dat is echt een lente kleur'. Gewoon alle pastelkleurtjes. (mijn voorkeur gaat eigenlijk wel naar mintgroen, maar ik vind alle pastel kleurtjes leuk in de lente..)

Vraag 4: Wat is je favoriete lente bloem?

Ik heb niet echt een favoriete lentebloem.. Dit komt vooral omdat ik geen idee heb hoe alle bloemen heten, ik ken rozen, tulpen, madeliefjes, paardenbloemen, viooltjes maar dat was het wel zo'n beetje. Ik vind alle bloemen met leuke felle kleurtjes heel leuk!

Vraag 5: Welke lentetrend spreekt jouw het meeste aan (make-up, fashion of beide)?

Ik hou niet zo bij wat de trends zijn op dit moment, maar ik heb even gekeken op internet. Op www.beautyscene.nl heb ik een artikel gevonden met de trends voor deze lente en zomer. De matte nude nagellak spreekt mij best wel aan. Felle kleurtjes op je nagels zijn leuk, maar soms heb ik er even geen zin in en wil ik een rustigere kleur. Die foto die in dat artikel van beautyscene staat vind ik best mooi, ik zou die nagellak graag willen uit proberen! Op gebied van fashion spreekt de kleur trend mij heel erg aan. Ik hou sowieso van kleur, dat is gewoon vrolijk!

Vraag 6: Wat is je favoriete lenteparfum (geurtje, geurkaars of beide)?

Mijn favoriete lente parfum heb ik niet... Wel mijn 2 algemene favoriete geurtjes en dat zijn: Rose N°8 en Mini Love. Deze vind je ook in mijn review artikel. Favoriete geurkaars heb ik eigenlijk ook niet. Ik heb een brander van Scentchips en als Scent de Cactus Flower. Ooh, die ruikt zooo lekkerrr!!!!

Vraag 7: Houd jij van een lente schoonmaak?

Ja!! Ik vind dat zo leuk hè! Gewoon deuren openzetten, alles uit de kast halen, alles uitzoeken, alles opnieuw indelen en dan alles weer netjes terugzetten. Ik hoop dan altijd dat ik het volhoud om het heel lang, tot de volgende schoonmaak,  zo netjes te houden... (dat is me nog nooit gelukt...).

Vraag 8: Wat is je favoriete lente accessoire?

Een zonnebril! Dat maakt alles gewoon helemaal af, vind ik! En in de lente komt de zon weer, die steeds feller gaat schijnen. Dan is het handig als je een zonnebril op doet. Nu ik dit typ denk ik: Mijn nieuwe schoenen zijn eigenlijk ook wel mijn favoriete lente accessoire (zijn schoenen eigenlijk wel accessoire..). Ik heb zwarte, slangenprint slip ons. Ik ben er helemaal verliefd op...! Dus de zonnebril samen met die schoenen = perfect!

Vraag 9: Heb je plannen voor de Tulpvakantie en de vrije dagen?

De Tulpvakantie is nu al lang geweest. Maar tijdens de vrije dagen die er nog aan komen heb ik nog niks gepland. Ik heb waarschijnlijk leerwerk van school.. Maar ik ga dan ook zeker een aantal dingen aan mijn site doen!!

Vraag 10: Omschrijf jou favoriete lente outfit

Mijn favoriete lente outfit bestaat uit een witte skinny broek, een wit hempje met daaroverheen een wijde/losse croptop. Mét slip-ons, zonnebril en los gekruld haar.


Dit was de Lentekriebels tag. De foto's van vraag 1, 4, 6 en 8 heb ik zelf gemaakt. De foto van vraag 3 komt van internet.. Ik heb zelf maar 1 pastellakje en ik vond deze foto zoo schattig..


-xoxo-

Anouk


 


Terug