Even kort een berichtje

08-11-2013 17:15

Ik ben afgelopen weekend iets vergeten te schrijven. Ik zal even vertellen waarom ik dat ben vergeten.

Op zaterdag heb ik de hele dag. (ja echt, de hele dag..) taarten staan bakken. Omdat mijn zusje die zondag erna haar 'grote mensen feestje' vierde. Dus toen had ik niet echt tijd. En dan kan je het natuurlijk al raden; Zondag was mijn zusje haar 'grote mensen feestje'. Dus toen had ik ook geen tijd.

Ik wil wel meer doen maar ik zit nog een beetje te kijken wat ik allemaal kan doen. Want ik wil wel gaan filmen enzo. Maar ik film dan met mijn mobiel -dat is niet zo'n goede kwaliteit als zo'n goede Nikon of Canon camera, maar die heb ik dus nog niet- en ik heb nog niet zo'n goed bewerk programma. Als jullie tips hebben hoor ik het graag. Dat kan in het gastenboek of anders via de mail. Ik vind het allebei goed.

 

Terug