BEST FRIEND TAG!

20-01-2014 15:00

Vandaag heb ik de BEST FRIEND TAG voor jullie!!! Deze tag doe ik samen met mijn beste vriendin Yara.

Hier komt 'ie.

1. Hoe en waneer hebben jullie elkaar ontmoet?

Yara: We hebben naast elkaar gewoond vanaf de geboorte.

Anouk: Vanaf onze geboorte hebben wij naast ellkaar gewoond.

2. Wat is je favo herinnering samen?

Yara: Ik kan niet kiezen. Alles is leuk met Anouk!

Anouk: We waren in een vakantiehuisje van mijn familie en toen gingen wij varen. We gingen onder een brug door en daar zat een hele grote spin. Die zag Yara te laat en toen kwam Yara met haar rug er tegen aan. Toen liep hij verder over haar arm. En wij hebben toen een aantal minuten lang gegild ookal hadden wij hem al dood gemaakt met de peddel!

3. Beschrijf elkaar in 1 woord.

Yara: Kan niet kiezen uit alle woorden, maar dan toch wel Toppertje!!

Anouk: Awesome!!

4. Wat is je droombaan?

Yara: Samen met Anouk een eigen bedrijf

Anouk: Beautybolgger, of samen met Yara een eigen bedrijfje.

5. Wat is je favo make-up merk?

Yara: DA of Kruidvat :D

Anouk: Kruidvat of Hema ELF, ben nog niet zo van de duurdere merken..

6. Waaraan erger je je heel erg?

Yara: 2 meiden uit mijn klas.

Anouk: Dat mijn kamer te klein is......... :(

7. Waar in de wereld wil je nog met diegene naar toe?

Yara: IBIZA!!!

Anouk: IBIZA!!!

8. Wie doet er langer over om klaar te zijn in de ochtend?

Yara: Anouk

Anouk: Ik....

9. Favo seizoen?

Yara: Winter

Anouk: Lente

10. Favo song?

Yara: Couting stars

Anouk: HEY BROTHER! (eigenlijk alles van aviccii en populaire liedjes van nu)

11. Gympen af Hakken?

Yara: Gympen

Anouk: Gympen

12. Lievelingsdier?

Yara: Giraffe

Anouk: Hond

13. Wat neem je mee als je huis afbrand en als je familie veilig is?

Yara: Foto's en m'n teddybeertje!

Anouk: Foto's

14. Blackberry of Iphone?

Yara: IPHONE!

Anouk: IPHONE!

15. Heb je een youtube account?

Yara: Ja, maar maak geen video's

Anouk: Ja, maar maak nog geen video's

16. Wat vind je ervan dat je vriendin youtube filmjes maakt?

Yara: Ze maakt nog geen filmpjes

Anouk: Ze maakt geen filmpjes

17. Wie doet langer over haar make-up?

Yara: Anouk

Anouk: Ik..

18. Wie zingt mooier?

Yara: Anouk sowieso!

Anouk: We kunnen allebei echt niet zingen!

19. Justin bieber of One Direction?

Yara: 1D

Anouk: 1D

20. Skinnyjeans of spijkerbroek?

Yara: Skinnyjeans

Anouk: Skinnyjeans.

 

Nou dit was het alweer. Wij vonden het heel leuk om te doen!

 

-xoxox-

Anouk en Yara!

Terug