August Wishlist 2014

09-08-2014 20:00

Ik heb bedacht dat ik in augustus iedere week een 'Wishlist' ga maken en laten zien aan jullie. Deze week is het de wishlist van Beauty. Ik laat 10 artikelen zien die ik leuk vind, en graag wil hebben. Bij de meeste vertel ik ook wat.

1

23

4

5

6

7

8

910

1: Dit zijn de oogschaduw palletten van Urban Decay. Naked 1, 2, 3. Ik heb deze palletten vaak voorbij zien komen bij andere beautybloggers. Ik heb toen gezien hoe enthousiast ze waren, en hoe mooi de palletten zijn. Hierdoor ben ik ook enthousiast geworden en staat hij zeker op mijn Wishlist.

2: Dit zijn oogschaduwdoosjes met vloeibare oogschaduw van Maybelline New York. Ik heb deze een aantal keer op tv gezien, in de winkel, en ook bij beautybloggers. Ik vind vooral de blauwe heel erg mooi, en zou hem graag willen hebben dus staat hij duidelijk op mijn wishlist.

3: Dit is de 'groene Baby Lips' van Maybelline New York. Ik weet de exacte naam niet dus ik noem hem maar even de 'groene'. Ze zeggen dat deze de smaak heeft van mint. Die smaak lijkt mij echt super verfrissend voor in de zomer. Ik wil deze dus graag hebben. (groen is ook nog eens mijn lievelingskleur).

4: Dit is een concealer pallette van Catrice. Ik heb zelf al een concealer maar dan van essence. Alleen is die kleur eigenlijk veel te licht voor mij. Dit pallette heeft verschillende tinten, en in de winter ben ik altijd iets witter dan in de zomer. Dus ik dacht dan  heb je een pallette dat ik een heel jaar kan gebruiken. zonder dat ik allemaal verschillende kleuren moet kopen. Dit is toch vele malen makkelijker? Daarom staat deze op mijn Wishlist.

5: Dit is een epileertangetje. Ik kan hier niet zoveel over zeggen. Alleen maar dat ik er eentje nodig heb, want ik heb er nog geen een.

6: Dit is een eyebrow set van Catrice. Als ik mijn wenkbrauw ga epileren moet ik denk ik ook zo'n setje bij de hand hebben. Ik heb een aantal sets vergeleken en deze was het beste. Daarom staat deze op mijn wishlist.

7: Dit zijn de Millionaire Lip Liquid Lipsticks van Miss Sporty. Ik zat van de week een filmpje te kijken van LiveLifeGorgeous waarin Willemijn een eerste indruk liet zien van deze lipsticks. Nadat ik dat filmpje had gezien dacht ik gelijk: 'Die wil ik ook proberen!' Willemijn vertelde erbij dat ze alleen deze maand in de winkel zouden liggen, dus ik moet ze snel kopen. Maar dat terzijde. Ik wil het liefst een koraal roze en een donker roze. Ik ben nu best bruin, en ik denk dat licht roze of nude mij niet staan, hoewel ik die ook graag wil proberen. Maar ik wil ze graag hebben, dus staat ze op mijn Wishlist.

8: Dit is een oogschaduw basis van Too Faced. Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede oogschaduw basis. Ik heb er nu een van E.L.F, die was erg goedkoop en ik dacht ik probeer het gewoon. Dat pakte goed uit. Alleen had ik deze toen nog steeds in mijn hoofd. Ik had hem al een paar keer gezien bij Mascha van Beautygloss. En ik heb pas een aantal reviews er van op gezocht. De reviews die ik zag waren vooral positief. Dus toen besloot ik dat ik deze ook graag zou willen. Daarom staat deze op mijn Wishlist.

9: Ik weet niet zo goed wat de naam hier van is. Maar ik noem het maar even de gezichtsreinigingsborstel van Braun. Ik heb al vaker een gezichtsreinigingsborstel gezien. En nu ik ook steeds vaker meer make-up gebruik, dacht ik dat zo'n borstel misschien wel handig zou zijn. Hiermee haal je meer viezigheid/make-up van je gezicht af dan met alleen je handen (zeggen ze). Omdat het mij handig leek staat deze op mijn Wishlist.

10: Dit is een Bronzer/Blush pallette van Sleek. Deze zag ik voorbij komen in de shop van Cyntia van MissLipgloss.nl. Ik heb nog een bronzer nodig, en een blush. Dit is volgens mij perfect! 2 in 1! :). Daarom staat deze op mijn Wish list.

Dit was alweer de Wishlist Beauty van 2014. Ik heb eigenlijk nog 2 beauty dingen die ik ook graag wil hebben, maar omdat ik maar 10 producten mag doen in de wishlist staan deze er niet bij. Voor als je het nog wilt weten: Ik zoek nog naar een goede stippling brush, en naar een goede BB/CC Cream.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. En tot volgende week!

-xoxo-

Anouk

Terug