Afkortingen

12-12-2013 17:22

Verschillende blog afkortingen.

Soms zit ik op een andere blog te kijken en dan staat er in een keer een afkorting waar ik niks uit kan halen. Ik ken nu denk ik de belangrijkste. En die wilde ik even aan jullie voorstellen ;). Dus hier komen ze!

EOTD.....

Dit betekend Eye Of The Day. Oftewel: oog van de dag. Hier laten we een foto zien van hoe we het oog hebben opgemaakt.

FOTD.....

Dit betekend Face Of The Day. Oftewel: gezicht van de dag. Hier bedoelen we dan mee dat we op een foto laten zien hoe ons gezicht er die dag uit ziet met make-up.

OOTD.....

Dit betekend Outfit Of The Day. Oftewel: outfit van de dag. Hier willen we laten zien welke kleren we die dag aan hebben.

NOTD.....

Dit betekend Nails Of The Day. Oftewel: nagels van de dag. Hier laten we zien hoe de nagels eruit zien op die dag.

LOTD.....

Dit betekend Look Of The Day. Oftewel: uiterlijk van de dag. Dit is zo ongeveer alles in een van de afkortingen die ik nu heb vertelt.

 

Dit waren de 5 afkortingen die ik gezien heb op andere blogs. Bij mij zal je ze vast ook een aantal keer voorbij zien komen.

Nu ik dit zo gemaakt heb en nog een keer heb doorgelezen, komt er nog een afkorting in mij op. Ik weet niet of hij echt bestaat, maar ik zet hem er ook even bij.

LOTD.....

Dit betekent Lips Of The Day. Oftewel: lippen van de dag. Hier laten we dan de lippen zien hoe we ze die dag hebben opgemaakt.

(o... Nu ik hem opschrijf zie ik dat het dezelfde afkorting is als die van Look Of The Day. Anyway, ik vond hem wel grappig. En als je gewoon de foto's erbij ziet, zie je wel dat het lippen zijn ;).

Terug